En måndag i mängden

Idag började ju skoldagen som ganska stel. Den kändes bara allmänt lång och jobbig. Men med mina brudar kan man ju inte sitta och vara tråkig. Jag kom igång riktigt bra där efter lunch. Sen gick jag och sjöng och dansade hela tiden nästan. As najs. Tills Tara och Yohanna tröttnade på mig. haha. Stackarna, jag måste variera mina låtar helt enkelt. Efter skolan åkte jag och min Tarisan hem till mig och pluggade i typ tre minuter för att sen kolla på film. Det blev filmen Waterfront som Daniel rekomenderade. Vi satt och bara väntade på att få gråta men icket. Men fy vad bra den var och FYYYY vad snygg han var!! Galet!

Sen fick ju min kväll en liten oväntad twist men hey jag klagar inte. Så nu blir det lite måndagsmys om ett litet tag! Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback