En kväll att minnas förevigt

Ord kan inte beskriva hur och vad jag känner just nu. Det finns ingen utanför vår treenhet som skulle kunna förstå. Dom skulle tro att jag är hög som ett hus och inte vet vad jag svamlar om. Men jag kan lova er alla att det här är den Coolaste kvällen i mitt liv. Det här är kvällen som förändrade hela min framtid. Som fick mig att välja bana i livet och fick mig att se den större bilden som visar exakt varför jag finns på jorden. Det här är så fantastiskt jävla underbart och återigen coooolt! Idag är en sån speciell kväll. Nu ska jag påriktigt ta tag i min framtid och mitt liv, för jag vet att jag behövs och kommer göra en skillnad!

Förövrigt vill jag tacka mina tre speciella tjejer som har komenterat inlägget nedan. Ni alla tre är så fantastiska tjejer och jag är helt övertygad om att precis alla ni kommer att bli fantastiska och betydelsefulla människor i framtiden. I mitt liv är ni redan fantastiska och betydelsefulla, men jag menar att ni kommer ha en större inverkan i världen än vad ni just nu inser. Så tack mina älskade. Jag finns där precis lika mycket för er som ni gör för mig och jag älskar er alla tre så enormt. Ni betyder verkligen allt och lite till. Glöm aldrig bort hur fantastiska ni är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback