Dont believe it- do it


Jag tror att man behöver påminelse om att man faktiskt är värd något. Både från andra och sig själv. Lite som affirmationer. Att man faktiskt får den bekräftelsen vi alla söker. Men det viktiga är nog att man inser att man faktiskt behöver dem lika mycket från sig själv som från andra, om inte mer. Vet inte riktigt om det stämmer det man säger om att man inte kan bli älskad av någon annan fören man älskar sig själv. Men jag tror att det är lättare att inse vad kärlek betyder om man faktiskt har en respekt och kärlek till sig själv. Jag känner att jag är på banan igen, vet vad jag vill och hur jag ska nå dit. Det är så fånigt att jag så himla lätt tappar fokus så fort jag är nere. Jag bestämde mig redan i nian vad jag ville göra med mitt liv och nu känner jag precis att jag är påväg i rätt riktning igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback