At the end off summer

Sommaren är officielt slut för min del idag. Nu har jag haft min sista fest helg och nu har jag en vecka framför mig där det blir till att plugga det sista, fixa allt inför skolstart och sen ska jag nog även vara barnvakt. Men vet ni, det är så jävla okej. För den här sommaren har vart så brutalt jävla bra att det inte riktigt finns ord för det. Jag har träffat så många fina, roliga och sjuka människor. Jag har gjort så många roliga saker. Jag har så många roliga minnen. Jag har så många nya vänner. Och den här festen i fredags är för min del ett väldigt bra avslut på sommaren, även om saker spårade lite för min del. Även om det känns lite jobbigt att tänka på hur jag betädde mig vid vissa tillfällen. Haha jag tänker faktiskt bara garva åt det hela. Jag fick mina 5 och en bonus, även om jag nu känner att jag kunde skippa vissa av dom, och byta alla dom mot en med en viss annan. Nu ska jag dega ett litet tag, innan det är dags för lite välbehövlig träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback