When I say that I'll do It, I'll do it!

16.57 och jag är nu klar med mitt bidrag till den där tävlingen om fördomar! Yes Im cutting it close! Men jag hann i alla fall! Jag sa ju att jag skulle hinna! Det är rätt svårt att skriva om fördomar tycker jag, för det finns så mycket man kan säga. Men vad egentligen kan jag skriva om, som engagerar mig? Förmodligen inte så mycket. Men. Sen tänkte jag om. För fördomar behöver ju inte bara handla om fördomar mot vart man kommer från, vilken religion man har eller något sånt. Så jag skrev om fördomarna jag mötte på mot mig inom sjukvården. Vi får väl se hur det går. Det känns inte som mitt bästa verk, så man får väl se hur det går. Det är ju en kul grej liksom, oavsätt om man vinner eller inte!

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Härligt att du skrev tycker jag =)

2010-04-16 @ 19:02:12
URL: http://avslagenfruktsoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback