VattentätaPlaner

Jag har just nu den roligaste konversationen med Harmy någonsin! Vi är så smarta, kreativa och onda! Hahaha! Jag kan ju dessverre inte skriva ut våran mäster plan här, då det är vissa ur allmänheten som inte skulle gilla vår humor lika bra! Men jag kan avslöja att vi behöver en björn grotta och en lååång peruk! Asså Harmy! Jag dör! Vi är liksom FÖÖÖÖR bra du och jag! Alldeles fööör bra!
alla behöver en HarMu i sitt liv altså, annars går man miste om så mycket viktig glädje!

Om det inte vore för alla fina och roliga på msn just nu hade jag legat och sovit, men som underbara Harmy säger så är ju sömn rätt överskattat!! Dessutom ska jag inte göra nått vettigt i morgon i skolan så varför lägga sig som en liten tomte liksom!



Kommentarer
Postat av: HarMu

KÄÄRLEK PÅ JENNYMINBENNY!

Jag tror vi likso just gjorde samhället lite osäkrare, iaf för en tomte. MOahahah!

Gillar skarpt den här planen, mer smarthet finns inte, och dessutom är vi ju kick-ass bra på allt annat de här samhället har att erbjuda också! såhär på kvällskvisten är det sånt här som behövs, ett gott skratt och en finfin vän, KÄNN DIG TRÄFFAD.



ILY <3

2010-04-18 @ 23:13:16
Postat av: taya

harmony är en ren harmoni!!!!!!!!!!

2010-04-19 @ 19:00:45

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback