Tiden den stannar när vi rör vid varaaan!

Vill inte vill inte vill inte ha en Crush på dig! Varför liksom. När vi pratar känns det inte ens som att du är intresserad. Ändå kan jag inte släppa det här. Det är väl kanske därför. Klassiskt Jenny beteende att vilja ha det jag inte kan få. Det har vi ju tydligt fått bevisat här på sista tiden. När folk gör klart för mig att jag inte kan få dom, tex genom att fricking flytta, vill jag verkligen inte släppa taget. Så jävla illa. För nu vet jag inte om jag faktiskt gillar dej eller om jag bara återigen vill ha det jag inte kan få! Det gör det inte bättre att jag tror att du gillar min vän. Det är så typiskt. Åh jag gillar inte det här alls. Tänker på dej. Drömmer om dej. Fantiserar om dej. Jag säger bara T Y P I S K T!


En härlig bild från dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback