This free fall

Dagen var en kortis i skolan. Det var prov och sen häng i solen i stortsätt. Iup och sen slutade vi. Duktiga som Tara och Jag är stannade vi lite extra i skolan för att kolla lite saker med lärarna (helt i onödan visade det sig). Sen blev det solna och en glass i solen, ett apoteket besök som resulterade i hudlotion i mitt fejs och sen vidare hem. Sen dess har jag städat non stop och är inte ens klar med ett rum i huset. Äckliga jävla hus asså!
Ikväll blir det att göra klart allt inför NP SvB del 2.

Just nu sprider jag planer i pausandet från städningen. UNDERBART säger jag bara. Dock högst hemligstämplat än så länge. Vill ju inte vara som vissa andra och säga dittan och dattan om de nu inte händer.

So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback