Smoking hot

  
 
 
Sex bilder jag gillar starkt. Sex bilder jag har tagit idag. Jag har vart så jävla bitter och eländig hela dagen. Nästan i alla fall. När jag väl kom hem efter en redig promenad runt stan med Yohanna baby kände jag att jag behövde ut och gunga, men framför allt röka. Så jag slog inte mindre än tre flugor i en smäll och körde på rök, gunga och fota! Varför säger jag jämt att jag ska sluta röka egentligen? Asså varför skulle jag sluta röka? Pff dum ide. Nu ska jag vänta på att roliga folk loggar in på msn så de kan underhålla mig!


Kommentarer
Postat av: den roligaste!

i really like the pics! :D

och ja, nu är jag online så du får inte tråkigt :D!

2010-04-14 @ 21:16:21
Postat av: hanna

hej! livet som snygg rökare är underbart! varför ändra på ett vinnande koncept liksom?!

2010-04-14 @ 21:16:47
Postat av: taylooonatic

snygg.

2010-04-15 @ 18:37:35

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback