Slam you body down

Okej people nu behöver jag eran expert hjälp. Jag ska eventuellt på studentskiva snart och givetvis infinner det sig ett tema. Temat är 90tal. Jag tänker givetvis på Aqua och spice girls. Men fan ska jag verkligen klä mig som spice girls. Vi snackar magtröjor och kort kjol. Men eftersom jag inte har världens sexigaste mage tvekar jag ju aningens. Hur sexit är det att ha typ plutmagen ala nessa style liksom? Dessutom har jag numera ärren på magen. Också en jäkligt osexig grej, som jag helst inte gillar att visa..

Så altså vad ska jag ha på mig? För jag är rätt så osäker på hur bra de här kommer sluta. Säg nått typiskt 90tal nu för jag är lost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback