Slå dej fri och gåååå

Nej okej kass uppdatering under helgen men det beror på att jag råkar ha saker att göra. Jag har ett liv med andra ord, tro det eller ej.

Jag har spenderat större delen av helgen i det som är ytterligare ett hem för mig, Haninge. Jag har hängt hos syrran där. På lördagen plockade hon upp mig och andra syrran i hökarängen och så drog vi hem till henne för att börja med middagen. Sen kom även lite annat löst folk, tyyyp köttbullen och fler roliga filurer. Så de vart middag och hela köret med roligt folk och söta barn. Sen på kvällen körde vi Alias och käkade äppelpaj. Ännu senare när alla åkt hem drog jag och syrran med körkort till Statoil för att hyra film! Daniel väntade hemma och var orolig med tanke på att vi två aldrig kommer hem med några bra filmer, men den här gången lyckades vi! Förvåningen var stor på alla håll och kanter kan man säga.

I morse gick vi alla tre, fyra om man räknar med daniel som egentligen var tvingad, upp tidigt. Daniel somnade efter frukost och vi andra körde Zumba. Fyyyfan vad roligt och brutalt jobbigt det var. Det ska införskaffas snarast. Ja vad mer? Åkte hem rätt tidigt idag med tanke på plugg och sånt. Så nu sitter jag och pluggar omvartannat som jag sjunger falskt till en massa bra gamla låtar! Just i detta nu sitter och kör "jag vägrar säga hej först leken" med diverse på msn. Mycket underhållande. Förutom att jag faktiskt vill prata med nissarna som vägrar säga hej, tyyyp.


Kommentarer
Postat av: Harmpus the svampus

fett mysigt!! skönt att du har ett liv denna helg, because I dont!

but I sort of like you. Don't forget :)

2010-04-25 @ 21:10:25

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback