SaknarDepparDör

Saknar saknar saknar. Deppar deppar deppa. Dör dör dör. Det är på den vägen jag just nu famlar. Det känns som ett stort jävla mörker. Jag måste vrida tillbaka tiden. MÅSTE tillbaka. Om ändast för ett ögonblick. Jag måste måste måste. Göra om det jag gjorde fel och för en gång skull göra rätt. Jag vill inte att det ska vara såhär. Vill inte. Vägrar. Strejkar. Jag tänker typ höja skatten på det här beteendet så att INGEN gör så här längre. Folk får inte lämna mig såhär. Jag orkar inte. Är det förstått. Det är altså höjd skatt på att vara snordum och lämna mej på ett eller annat sätt. Inget mer dissande. Inget mer vara dålig med att hålla kontakten. Inget mer puckade missförstånd. Inget mer lämna mig.. Okej. För jag behöver er. ALLA er. Det är för många som lämnar och dissar och missförstår och som är snordumma. Jag vill inte sitta i en igloo och inte veta in eller ut. Sluta lita. Sluta tro. Jag klarar inte av det här längre.


Nu blandades alla mina tusen känslor i ett par fjuttiga rader. Inte så logiskt, men det måste lämna mitt abnorma huvud för ett ögonblick. Jag orkar helt enkelt inte. dödödödödö
lämna mej inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback