Rubrik

Så vad har jag haft för mig den senaste tiden? Vi tar det dag för dag tror jag.
I Lördags då. Den dagen var jag jäkligt produktiv. Det var så himla fint väder, så jag och syrran gick en lång promenad. Senare åkte vi till Haninge för påskmiddag. JÄTTE GOTT! Efter middagen var det fika och lalala. Nivet. Senare på kvällen kom mer folk och alkoholen kom fram. Det vart drinkar, charader, osmikrande foton och supar spel. Jätte roligt verkligen. Vi gick och la oss vid 4 tiden. Inte lika party när man var tvungen att gå upp klockan 8 för att åka ut till vätö. Har nog aldrig kännt mig så risig.
Då var det altså söndag. Vi åt frulle på centralen och köpte ofantligt många skräp tidiningar för att sysselsätta oss. Så mötte vi upp familjen i Norrtälje för att raket handla en present. Sen vidare ut till Vätö på en ny påskmiddag och för att fira Farmor. mat mat mat. Bakis bakis bakis.
Måndag. Fikade lite med familjen och sen åkte jag och mina två syskon hem. Först stannade vi på ica och handlade chips och läsk, sen gjorde vi en spelningslista på spotify och körde på en grym road trip. Halvägs hemma blev det donken! Senare på kvällen körde vi singstar hemma hos morbror.

Ja det är väl en rätt kortt samanfattning av de senaste dagarna.

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Låter som en bra påskhelg! =)

2010-04-06 @ 19:08:21
URL: http://avslagenfruktsoda.blogg.se/
Postat av: hanna

låter helt underbart!

2010-04-06 @ 21:48:30

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback