My time would be wistin'


Så här ser jag ut tänkte jag säga, haha, men vi kan ju lugnt säga att ni vet hur jag ser ut. Dagen har bestått av lika många skratt attacker som i tisdags. Det som gör min skola värd att gå till är mina ypperligt fina vänner! Resten som är så jälva bebisfierat kan lite slänge sig i väggen känner jag. Men anywho. Nu ska jag hunta down telefon numret till tatueraren och försöka boka en tid till mig och brorsan! Taggad till tusen. Tänk att lilla pluttiga fegis Jenny snart ska införskaffa sin andra tatuering. I like it. Det finns inget så hett som tatueringar och peircingar tycker jag! Nej nu ska jag fixa sakerna inför imorgon även om jag egentligen inte fattar ett skit. Sen måste jag hunta down Harmy! Så HarmyHampanHampusHarmu hör av dej till mig när du ser det här!!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vad ska du tatuera för kul? :)

2010-04-29 @ 20:32:03

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback