It Wasn´t Me

Har ju vart barnvakt idag. Så himla underbart. Den lilla gossen är ett litet paket av ren glädje ungefär. Man känner sig så uppskattad och verkligen behövd. När man hamnar i det där "varför finns jag, vem behöver mig" ska man helt klart vara barnvakt åt nån bebis man gillar. För då inser man ju vad glädje är. Idag har vi gjort följande: Sovit, myst, kollat på barnpogram, lekt och promenerat runt i akalla. Mys på hög nivå. Sen vid halv fem ringde morfar och undrade om vi skulle komma över och äta med honom och Maria. Ingen tvekan om saken, så vi klädde på oss och gick dit. Jag tror morfar var lite trötter för han somnade och jag blev helt plötsligt barnvakt åt båda små kusinerna. haha.

Nyss fick jag ett sms av Zimbawe och Daniel, som föreslog att jag skulle vara barnvakt typ en gång i månaden i ett par timmar så att dom kan ut och äta middag eller gå på bio eller så. Absolut tänkte jag, det låter ju jätte mysigt. Sen sa hon att jag får pengar för det. Känns ju som att stjäla godis från ett barn, TOPPEN. (Hahha nej jag brukar inte stjäla godis från barn, älskar bara de uttrycket). Tänk att käna 500 kr extra varje månad genom att leka med två underbara barn :D? Kan ju inte bli bättre!!

Bilder på mig och Alexander :) från idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback