Im just not breathing

Okej depp mode. Det känns som att alla andra peppar livet. Men nej inte jag. Inte tråkiga jävla Jenny som alltid måste vara så jävla trasig. Jag brukar inte vara den personen som vill bryta ett vinnande koncept, men det känns inte som att det här konceptet är okej. Så varför bryts det inte?!? Jag blir så arg och ledsen och så jävla trött på allt. Alla dessa varför. Varför finns det liksom ingen tomte som gillar mig? Varför finns det ingen som kan vara här och trösta mig, hålla om mig tills jag slutar gråta? Vart är min prins charming liksom? Det är ju inte riktigt så att jag har för höga krav, så den ända rimliga anledningen måste ju vara att jag inte är ett kap. De senaste personerna jag har gillat har inte gillat mig och det tycks fortfarande vara på den vägen jag vandrar. Ska det vara så jävla svårt att inte vara ensam. Att istället för att vara en bli två? Liksom snälla. Så jävla tröttsamt när inget går ens väg.

Kommentarer
Postat av: harmuup

Usch, det är så jobbigt. Jag känner igen mig så väl. Alla gånger man sitter där och väntar. på the one. för att blir bekräftad. man ger ju typ upp. det lär ju inte hjälpa att säga att "han kommer en dag.." för det känns ju helt meningslöst. dessa skit-män. däremot kan jag säga att jag älskar dig och tycker ben & jerry kallar på oss. gråta ut tack <3

2010-04-15 @ 21:19:29
Postat av: taya

ALLTSÅ VI MÅSTE UT OCH VISA UPP OSS FÖR MÄNNEN!!!!!!!!!

om du vill kan du hänga me imorrn på krogän, ja sak firasssssss :D smsa vettja! <3

2010-04-15 @ 22:40:36
Postat av: VEV-hannaVEV-hanna

jag hatar männen, vart fan är dom. VILL DOM SLÅSS LR? man blir så jävla deppad, de är fan itne värda skiten asså!

2010-04-15 @ 22:59:26

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback