Happy Face

Tänka sig att dagen jag villa sova mig igenom i morse blev en riktigt riktigt underbar dag! Först var det lite this och lite that i skolan. Sen hem hem hem. Sen in till stan för att träffa Eric, den bästa av dom bästa så att säga. Otroligt mysigt och välbehövligt! Jag minns inte när jag skrattat och vart så glad sist! Sen dumpade han mig för fröken Island och jag hookade upp med tjejerna igen! Hannisen var på jakt efter skor och sen blev det fika.

Senare mötte jag upp syrran för att hjälpa henne att köpa kläder till den härliga greklands resan hon tänker rymma på. Nejdå jag är inte alls avis -.- Hon kom på att vi borde införa en tradition att åka och shoppa en gång i månaden, fattiga jenny protesterar och säger att hon inte har råd, snällasara kommer på att hon givetvis skänker fattigajenny ett plagg varje shopingrunda så länge det är under 300 kr! Nej mina vänner, har jag Världens finaste syster eller vad?!

Nu ska jag leva på mitt lyckorus över att jag fick en bok, asså fy vad jag har blivit töntig förut ville jag inte ens vara i samma rum söm böcker, men idag valde jag en bok istället för kläder. Neard Alert!


Kommentarer
Postat av: hanna

ooh vilken bok blev det?

välkommen till bokklubben föressten! :D ih

2010-04-23 @ 16:54:45
Postat av: Jenny

Det blev ut ur mörkret, det är en sann berättelse och tycks passa mig rätt så bra i smaken :D

2010-04-23 @ 17:30:39
Postat av: taya

ge mig din syrra?!?!?!?!

2010-04-24 @ 13:55:08

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback