Fantasilös eller lösifanta!

Juste! Sen är det ju faktiskt så att jag har en ko. Han är missbildad och heter bosse. När han  muuar (romar heter det va?) så låter det inte muuuuu utan iställer måååååh. Han är jätte söt och brukar sitta och titta på Leila bakar!! Bara så att ni vet mina vänner!! Bosse The Kosse is the shit!! hiho

Okej uppdate: Jag och Charlie har en ko. Inte bara jag. Det var egoistiskt sagt.. Det var ju lite tack vare Charlie som Bosse uppfanns så att säga. Nu ska Charlie putta a banana in his ear! Shuppa!


Kommentarer
Postat av: fader

vadå DU har en.. VI har en, han är lika mycket min faktiskt, du hade inte kommit på att det var en ko om det icke var för mig!!

2010-04-22 @ 22:21:05
Postat av: Jenny

haha jag ber om ursäkt VI har en ko! Givetvis! <33

2010-04-22 @ 22:29:27

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback