Everything about you

Folk frågar mig vad säom händer i livet. Men ja, vad händer? Typ inget. Vardagliga saker. Folk fyller år och firas. Det smsas hit och dit men inget seriöst. Det är skola och vardags stuffs hemma. Det är det som händer. Hur trisst är inte det. Alla går på studentskivor och har kul. Jag städar huset och sitter klistrad vid datan. Det är det som händer people! Inte mer än så. I morgon kommer min söta lilla knodd hit och leker med mig. Då ska det bli promenader och gos. Härligt tycker jag. Han kommer vid tio så jag får till och med sovmorgon.

Nu ska jag fortsätta kolla på the mentalist och smsa med diverse eftersom samtliga fina undviker msn! Hate it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback