En snabbis på diskbänken

Ojoj jag är så frekvent på mitt uppdaterande verkligen. Men det händer inte så mkt som är bloggvänligt i alla fall! Så ni går inte miste om något alls! Det roligaste dom senaste dagarna har väl vart att jag och Yohanna, eller okej mest Yohanna, blev typ uppraggad av en liten skitful 95a. Det var ju en party dag ;P

Idag har jag gått och blivit kär i Chicken Joe. Han är min dröm. Han slår ALLA andra vilken dag som helst. Sen att han är teknad från en barnfilm, det är ju bara detaljer. NU ska jag ta och trots min telefon skräck och ringa till min,,, ja vad han nu är. Bye for now suckers. Ja nu kommer jag ju vara lite Awal liksom. I morrn ska jag till Haninge och sen drar jag vidare till Vätö och sen ut till Papi. Så nu får ni snål skallar ta och smsa mig i alla fall så att jag inte avlider av trisstes på landet!

Kommentarer
Postat av: woow!

en snabbis på diskbäsken? va är det här sweetie?

2010-04-03 @ 00:58:14
Postat av: taya

först åker du till mitt hood o.O haninge

sen till weras lantställe på vätö :O

du är överallt kvinna! :S :D

2010-04-04 @ 20:49:17

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback