depp mode

Jag orkar inte. Okej! jag orkar verkligen inte alls. Vill gå och lägga mig. Gå i ide liksom. Det kanske är jag som ska haffa den där björngrottan. Ni behöver inte ens lägga en mcfeast där för att locka in mig. Jag går så gärna in frivilligt! För det känns lite som att mitt liv just nu är en björngrotta utan fördeled att faktiskt dö på slutet. Saknar min fina vän Putte också. Skulle verkligen inte sitta fel med kvalitetstid med den sötnöten för det var aldeles för länge sen. Fan asså jag hatar vem jag har blivit. Jag hatar vem jag är. Jag är så äcklig och ytlig och inte värd ett jävla öre. Borde bara gömma mig i ett dike och inse att alla dom jag hånar (äckliga hår bruden och äckliga ögonbryns mannen blandannat) är förmodligen så mycket bättre än mig!! Jag är en sån äcklig vidrig ovärd människa. Asså jag orkar inte... Fuck it.

Kommentarer
Postat av: hanna

gumman, du är ju hur fin som helst! Det har du alltid varit och kmr alltid vara! <3<3<3<3<3<3

Vet känslan och jävla björngrottan.

Man borde liksom ha en i garderoben. krypa rakt in. och pausa världen. Björngrottor borde bara obligatoriska i varje hem.

loveyou<3

2010-04-20 @ 21:40:38
Postat av: Yohanna

Blä på sånt här mående!

Du är alldeles för underbar för att behöva utstå sånt tänkande. Du är verkligen en av dom finaste människorna jag känner, både på utsidan och insidan.

Älskar dig, såååå mkt! <3

2010-04-20 @ 22:26:01
URL: http://avslagenfruktsoda.blogg.se/
Postat av: taya

jennEY................................................

..................................................................................................................................................................

du är bäst. :D <3

2010-04-21 @ 22:52:54

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback