Black and Wight


Jag är lite kär i min syrras kamera. Känner att det är jätte orättvist att hon har en sån fantastiskt bra kamera när min inte alls duger. Dessutom leker min kameras laddare kurragömma med mig. Inte helt okej. MEN jag har ju en snäll syster som gärna lånar ut sin kamera. Så det är ju bra. Jag känner verkligen att det här inlägget är jätte vettigt! Så för att det ska få någon mening passar jag väl på att säga att min storyline grupp är bäst. Jag är med dom sötaste, finaste och snyggaste bland tiorna. Ni tjejer gör storyline värt! Gillar er skarpt alla tre, bara så att ni vet! Puss


Kommentarer
Postat av: ...

Du bytte bort min favoritbakgrund :(

2010-04-14 @ 22:53:06
Postat av: Harmy ofc.

men kan du sluta vara så snygg eller?! din header är inte okej någonstanns. blir lite ledsen.

MEN mest stolt, att ha dig, moahaha. Love big time!

2010-04-14 @ 22:55:36
Postat av: tayan

TACK GUD ATT NI ÄR I MIN GRUPP :D:D:D annars skulle det inte vart ngn aktivitet alls från min sida! <3

2010-04-15 @ 18:39:02

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback