You can only do your best to understand..

okej taget ur ett sammanhang från ett telefonsamtal idag!
"... okej, så basically, skulle man kunna säga: En Irländsk, Eritriansk, två Svennar och en Grenk började på skolan.. Poooff vänskap.. Pooff starkaband livet ut.. Pooff tio år senare GRAVIDA!!....."

okej vi slutar där.. Mer behöver jag inte riktigt skriva känner jag. Hahha som jag garvade. Okej jag har kanske as lame humor.. Kanske är svårt att fatta utanför sammanhanget, eller ja i alla fall svårt att se det roliga i det.. Never mind!

"En Irländsk, en Grek, en Svenne och en Eritriansk kom in i mitt liv. Nästlade sig in i mitt hjärta och nu är dom fast! Fångade för alltid, i mitt hjärta.."


En Irländsk & En Svenne

En Eritreansk & En Grek

Kommentarer
Postat av: hanna

hahaha, underbart. du och jag jenny, fett oexotiska XD HAHA!

2009-09-29 @ 20:18:53
Postat av: Yohanna

Åh, vad jag älskar oss!:D <3

2009-09-30 @ 14:09:18
Postat av: harmy

jag älskar dig jenny :)

2009-10-03 @ 14:00:11

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback