Underbara Fotoboken

Jag tänkte skriva lite om en sjukt smart sak!
Fotobok!
Många foto företag erbjuder sina kunder en ganska ny applikation, fotoboken.
En fotobok, är en som en bok som du kan fylla med dina bästa bilder. Man kanske tycker att det låter precis som ett fotoalbum, men det är faktiskt sjuk mycket bättre! Tänk hur ofta fotona ramlar ut, eller att man använder det till något annat eller att bilderna bleknar och bli förstörda. I en fotobok kan du få dina bilder på ett blankt papper, så det verkligen ser ut som foton, och ofta kan man skriva lite i boken också om man så vill.

När min Mamma fyllde 40 år så hade vi i släckten väldigt svårt att komma på en bra present, då hon har det mesta och inte bor i sverig. Vi skulle inte vara hos henne på det datum hon fyllde år, utan fira henne någon månad efter sin födelsedag. Vi tyckte att det var riktigt tråkigt att vi inte kunde vara där när hon fyllde år. Då hittade min moster en hemsida där man kunde göra sin egen fotobok (www.fujidirekt.se/fotobok)!
Vi blev alla sjukt taggade och började hitta bilder på både mamma, och oss andra. Och vi alla skrev en hälsning till födelsedagsbarnet också. På så sätt kunde vi alla vara där på hennes födelsedag, och varje gång hon saknar oss i sverige, eller bara haft en dålig dag, så kan hon titta i sin fina bok!

Så jag LOVAR er, en fotobok är det smartaste som finns!!!
Det kan både vara en kul sak att ha själv med bilder som man gillar, eller en underbar present!!

Själv tror jag att fotoboken kommer vara räddaren i nöden vid sistaminuten "jag-vet-inte-vad-jag-ska-köpa" ångesten!

-----> www.fujidirekt.se/fotobok <-----


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback