Underbar Dag!

OjojOj mina vänner och inte så mkt vänner!
Idag har vart en sån där perfekt dag man inte vill glömma. Shopping shopping och åter shopping! Underbart sälskap och grym musik! Fiffiga priser också eftersom det var utförsäljning för oss lite bättre människor ;)
Jag köpte 4 Jackor :P Men alla är underbara vill jag lova. Ja jag köpte galt mycket saker.. jag kan ju lova er att lönen är ett minne blott.. Men vafan Lev i nuet! Lönen är ju till för att spenderas. Save it for a rainy day,, i dont think so!! Hatar folk som inte vågar leva och bara sparar och sparar.. Nej okej, jag är lite avis på dom faktiskt.. Men jag tycker inte att man bara kan spara hela tiden!!

Längtar till att få visa upp mina underbara saker för mina älsklingar. Tror dom kommer gillat!! Och om dom inte gör det så är ju det också okej, det är ju ändå mitt :)

I morrn ska jag umgås med släktingar igen!! Denna gång ska jag inte bara träffa en moster, utan 3!!
Japp jag, Åsa, Nene och syrran Sara ska och kika på Viktoria när hon spelar sm match i handboll! Ja hon är en duktig girl hon!! Trotts att hon bara är sjutton precis som moi!

Nej nej, nu får det vara nog! Trotts att jag lokaliserat min kamera igen så blir det inga bilder på det nyinköpta! Nej för nu har jag ju förlagt laddaren. Är det inte typiskt!!?

Jag som gillar konstiga låtar har hittat en ny underbar låt. som inte är såå konstig faktistk! Check it out vettja!
Man kunde tyär inte lägga in videon, så jag får nog besvära er med att kika in youtube helt enkelt!! Men jag länkar som dont you worry!


Puss på nosen va♥

Kommentarer
Postat av: Li

Åh, du får ta bilder och lägga upp det du köpt på bloggen :D

2009-09-26 @ 21:22:45
URL: http://takemyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback