Tre saker jag vill!

Ja okej, här kommer tre saker Benken vill!!

Jag vill ha den här jackan så jävla mycket!! Ska kika på den i morrn och om den sitter så perfa som jag hoppas ska den inhandlas SÅ FORT pengarna kommer in på kontot!!! Jag är fullkomligt käääääääääär!



Jag vill ha en mys kväll! Ska parta till det med chips och Dipp till The MENTALIST ikväll!!! :D
Det råkar ju vara bland de bästa programmen som finns!!


Det tredje jag vill är:
Gå på bio! Jag vill verkligen verkligen verkligen se "this is it"!! Tror den kommer vara så jääävla underbar!! Så snällllla människor vem tänker tänker gå och se den med mig??????!


Kommentarer
Postat av: Hampan Lampan Slampan

hej jenny jag vill gå på bio med dej :D haha! nej men seriöst,måste ses!!



sjuuuuuuukt snygg jacka. puss på söta dej <3

2009-09-29 @ 15:52:21
Postat av: hanna

jag vill göra allltderära. döda någon för dfen där snygga kavajgrejen, galet, se på this is it och äta chips och dipp och se the mentalist!

2009-09-29 @ 20:17:09

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback