The Vampires Diaries

Okej! Jag dööör!! Ja, jag dör på riktigt! Jag har haft en såndär nära döden upplevelse! Men den här gången steg jag in i ljuset!! Jag har inte kunnat sluta tänka på New moon sen jag såg den senaste trailern. Det har fått mig att sakna hela twiligth grejen och gjort mej sjukt sad face. Men så snubblar jag över den relativt nya serien The Vampires Diaries!

Asså Whhhhhhaat?!?!? Känner mig as lame, eftersom att jag satt och rådissade den igår! Japp jag satt och sa till Kitty att den lär ju suga, nu gör dom bara vampyr serier eftersom Twiligth var värsta succen (ja tyvär jim, hela klassen är emot dig, go cry) Det var en hitt!

Men så sätter jag i alla fall på första avsnittet. Efter tre sekunder inser jag att det här är PRECIS vad jag har letat efter. Det är PRECIS det jag behöver i mitt liv just nu! En serie så jag kan släppa allt!! En serie som jag kan bli förtrollad av!! Precis det hände vill jag lova! OMFG!! SÅ jävla bra!!

Ja, jag är redan kär! I både serien och skådespelarna!!

Jag har alltid vart kär i han till höger, men vafan han till vänster är ju också nått att hurra för!!


K-Ä-R-L-E-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback