Rainbow girl!

Klockan är nu 12:44 och jag har varit uppe sen sju somvanligt.
Trotts att jag inte befinner mig i skolan är det ju viktigt att jag håller mina rutiner, både sömn rutiner och matvanor. Japp jag måste ju försöka få i mig lite frukost strax efter sju. Jag känner mig riktigt flitig idag. Riktigt effektiv, trotts att jag inte har gjort fullt så mycket som jag borde ha gjort vid det här laget. Men jag har i alla fall en vattentät plan! Jag måsste plugga efter schemat, annars kommer detta inte att funka kan jag ju lovarej!

Hur som hälst så har jag hunnit med att måla franskmanikyr på mina naglar, det ni. Det tkr jag är ganska imponerande, fremst för att jag suger på allt vad nagelack heter. Smink kan jag klara av liksom, men nagelack är bara kladdigt! Men det ser ju så mkt fräshare ut när dom är tillfixade.

Jag sitter i detta nu och skriver på min uppsats om Yttrandefrihet. Trotts att det känns som om jag främst babblar om allt och inget, är jag lite nöjd. Har kommit ganska långt.

De uppgifter jag ska försöka hinna göra idag är:
Sam B- Yttrandefrihet
Män Soc- Campingsvensken
Eng B- Välja ett ämne samt hitta info till min oral Presentation

Om jag hinner med detta idag, så blir jag fett nöjd.
Men man får väl ta en sak i taget anntar jag!



Jag är så nöjd att jag kan dricka O'boy igen :D för nu kör vi ju på laktosfritt här hemma:D
Topppppppen! (sen att jag är väldigt osminkad och ser rätt sliten ut, det glömmer vi bort)




Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback