♥Om 10 År♥

Här bjuder jag på ett par bilder från vårt spexfoto på Psyket idag!
Temat var "om 10 år" vilka vi var då, och vad vi gjorde!

Yohanna, Hanna och Moi


Lovisa och Tessi


Mathilda, Astrid, Emelie och Moi


Yohanna och Hanna kramar deras magisar♥


Hela gänget (minus Jessika)
Yohanna "Karriärkvinnan", Jag "Dålig Fantasi", Emelie "BadAs", Harmy "Party Girl" & Hanna "The Hippie"


Jag älskar er tjejer! Ni är underbara över allt! Insidan ut! Så vackra, snälla och omtänksamma! Jag önskar att vi om tio år fortfarande är polare, att vi kommer vara involverade i varandras liv, och att ni kommer guppa med era tjockis magar samtidigt som mig! Love you Angels!♥

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Flickorna på indusrtrivägen 2-gether 4-ever! <3

2009-09-30 @ 14:07:34

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback