Hej där

Idag har vart en härlig dag. Ja en såndär mysig dag som man inte vill glöma. Precis vad jag behövde. Verkligen! Jag tog sovmorgon och försökte få bort mitt fittiga humör från igår. Känndes som om jag lyckades lite. Jag tog ett bad, körde på en body scrub och hårinpackning. Känndes mysigt värre. Senare fick jag ett Fett mysigt telefon samtal av min älskade prinsessa! Hon tyckte jag kunde titta över hos mormor så vi kunde gå på äventyr, ja jag kunde till och med få smaka hennes dricka. Älsklingen liksom. Hon hade tydligen pratat om mig hela dagen, jag var mycket saknad. Känns alltid lika bra när min älskade kusin saknar mig :)

Så jag och syster gick och träffade moster och kusinerna. Givetvis mormor och morfar också. Härligt. Vi passade på att äta middag med dom också, så det är härligt!

Jag och syrran hade lite flash back till barndomen, och tävlade som vi alltid brukade göra när vi var yngre. Först den som kan gå snabbast utan att springa, och för en gång skull vann jag. Det ledde till att Syrran började springa och jag med :P Men hennes stackars sko gav upp på vägen :P haha asså ni skulle ha sett det ^^ Hela hennes fot stack ut! Så jävla klockrent!!!

Syrrans fina sko :P

Vi gick ut och satte oss och spelade kort, Det var mycket mycket mysig. Vi har suttit ute i flera timmar och bara pratat! Så jävla härligt eftersom att det inte är så ofta vi får chans till det.

Ja min dag har vart härlig kort och gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback