Baby there's a Shark in the water!

There is something underneath my bed!

Underbar låt? JAAA!

Jaha nu har jag snackat lite med Bubben! Det var otroligt givande! Haha ja man saknar ju den lille rackare lite faktiskt! Blir ju så sällan man ses nu för tiden. Aja.

Okej har suttit inne på sf och kikat på massa olika trailers. Shaize vad många filmen jag vill se NuNuNu!
Tex:
Allt för min syster, det är ju även en underbar bok jag har läst! Måste se den helt enkelt!
Upp hur jävla härlig verkar inte den :O!! En liten tjockis scout och en sur gubbe! Kan inte bli bättre!!
This is it, men har ju insett att det var ju nästa månad, baaajs

Okej de är många, men jag oooorkar bara inte rabbla upp allt! Nu ska jag kika på snyggve på tv som ska sjuuuga! Det enda pretty face i hela idol i år typ.

Okej, nnu ger jag mig. har inget av intresse att berätta, förutom att jag och Eric utbytte diverse sex historier idag. Det kan ha vart det roliga idag :P


Okej puss helt enkelt!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback