A painfull day

Godmorgon!
Ja, jag har vart uppe ett tag nu. Sitter och pluggar. Det är ju trotts allt söndag = den ultimata pluggdagen! Jag måste plugga nu på morgonen eftersom jag klockan 2 ska påbörja min resa ut till Gustavsberg! (handbolls match nivet) Så jag måste skriva klart mitt tal och bonus uppgiften till män soc..
Jag måste faktiskt skriva två tal,, För jag har ångrat mig angående ämne jag vill snacka om. Så jag ska skriva ett om det jag tänkte från början, Artisten Yohanna, och ett om det jag nu vill snacka om. Ifall hon inte godkänner att jag ändrade ämne så kan det ju vara bra att ha något att snacka om.

Ja okej inte så intresant!

Idag är min bästa vän alvedon!!! Jag har så FRUKANSVÄRT ONT!! Jag tror dock inte att det är gallstenen som gör ont, utan njurstenen.. Men vet icket.. Ont har jag i alla fall. Vill bara gråta. Istället så blir det till att suck it up och kasta i mig alvedon var 4de timme.. Så HOPPAS vi att det går över.....


Puss va♥

Kommentarer
Postat av: Paparazzibecka

Hej hej, hoppas du hade en trevlig kväll igår.

KRAM ((:

2009-09-27 @ 12:44:21
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback