22:28

Idag var jag hos doktorn igen. Det gav inte mktm förutom en ny remiss.
Kul kul i livet helt enkelt!
Så nästa steg blir ultraljud. De suger ju brutalt.

Kände att jag behövdes muntras upp lite,
Så jag köpte mig två nagelack.
Båda höstiga, båta mysiga och båda så jag!
Det ena heter Midnigth passion och är blodrött.
Det andra heter Meet me in the dark och är sjukt mörkt lila.

Urch under eftermidagen har jag tvättat..
Ja tro det eller ej vänner, jag tog steget!
Jag insåg att jag inte kan köpa fler kläder nu,
utan fick bita i det sura äpplet och tvätta.
Så mellan 15-19 tvättades det.
Och jag är ju så lyckad och fastnar med nageln i tvättmaskinen..
Nu gör det så jävla ont så de finns inte.
Ni ser,,, man ska inte tvätta.... :(

Skulle kunna sitta här och klaga på allt idag.
Eftersom att allt verkligen har kännt så illa och hopplöst idag.
Men känns egentligen inte så relevant..
Så ni slipper de helt enkelt.

Håller med HannaÄlsklingen, vilken jävla låt asså!
Jag smälter härborta! Löööövit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback