22:08

Idag var en ganska slapp dag i skolan. Jag var bara med på halva psykologin, eftersom jag hade telefon möte med min läkare på morgonen. Vilket var helt värdelöst, det enda som hände var att jag fick en ny tid hoss henne igen.. Bruuutalt! Kan jag inte bara bli frisk någongång!?

Lunchen var alla typ depp, så vi snackade knappt...
Sen drog vi till medelhavsmuseet i stan. Såg en mumie, vilket jag tkte var lite coolt :P. Ja det var en ganska chill tid så att säga.. Jag lyckades spana in ett par snyggingar, hör och häpna liksom!

Sen blev de vidare in till stan för fönster shopping och mys med tjejerna
Efter att jag mest blev irriterad över att jag inte hade några pengar så körde vi på en fika istället! Vi satt mest och snacka skit om klassen som vanligt..
Sen kom Mina fina vänner Tim och Elin. Det var mys att träffa dom igen!

I morrn ska jag som sagt till läkaren... Bajs på de!

Jag köpte i alla fall med mig massa frukt hem och bjöd syrran på frukt sallad. Efteråt insåg jag att jag inte borde ha ätit äpple då det gjorde svain ont i magen. Men what to do lixom. Köpte även med min Ben and Jerrys :P Kanske man ska ta och parta på de innan man sommnar...

Puss och Kram skumbanan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback