20:42

Sitter och pysslar och har mig.
Jag har haft en jävligt Painfull dag känner jag. Har inte alls mått särskilt bra.
Och så har jag suttit och tittat igenom gamla bilder. Ni förstår inte hur hemskt det var!! Väldigt jobbigt för mig vill jag lova. Ibland önskar man verkligen att ens förflutna inte kunnat fastna i bilder. Det hade kännts så himmla mycket bättre då vissa stunder.

Men nu ska jag i alla fall göra en såndär fiffig fotobok som jag har skrivit om tidigare :)
Den är dock inte till mig, utan ska faktiskt bli en fin present.

Är läskigt trött, och har inte kunnat äta någon middag idag. BAJS!

Nej ska sätta på en mysig film tror jag. Kanske Love in Manhattan, så får jag gråta lite också.




Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback