18.35

Helgen var föör underbar för mitt eget bästa!
Har ju vart hos pappi och verkligen bara tagit det lugnt!
Det blev verkligen till att sova ut vilket gjorde att jag kände mig mindre stressad och kunde äta.
Det var ju Toppen!

Idag däremot har ju vart Hemsk!
Åt frukost i morse, vilket gjorde att hela min dag säg brutalt!
Mådde så jävla dåååligt att det inte äns går att beskriva.
Men jag höll mig kvar i skolan i alla fall,,
Trotts att jag hälst hade velat åka hem!

Nu är jag helt slut efter dagen,
Plus att jag har tvingat i mig middag.
Så nu ska jag bara lägga mig och DÖ!!

Over and OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback