13:20

Ja, vi ser om jag gillar den här designen i längre än tio minuter.
I så fall får den leva kvar ett litet tag till tror jag.
Ja ja vi får se vad som händer.

Sjukling idag. Det suger ju brutalt kan jag säga!
Men en bra grej är att jag är satans fin i håret!! :)

Jag dör framför tvn just nu, känns pretty chill pill.
Önskar faktiskt att jag var i skolan med tjejerna just nu!
MKT roligare med deras sällskap än att vara sick!

Igår satt vi och sjöng med till massa olika låtar!
Ja man kan säga att vi gjorde våran engelska lektion bra mkt roligare :P
Hahaha.. Jaja, vi hade de underbart, och somliga fick sig ett skratt!

Harmy stackarn är också sjukt fortfarande om jag inte misstar mig!
Du får krya på dig bebis ungen!!


Nej du, det var det kan man säga.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback