What can i say, im a sucker for you and your ugly face!!

Det finns alltid någon som sitter och filurar i ens hjärta. Den där personen man först tänker på när något roligt eller fruktansvärt tråkigt händer. Den personen som kan få en att le bara man tänker på han/henne. Den personen är oftast den som kan få en på det bästa möjliga humöret, men också det sämsta humöret.

Det är en sån där liten rackare som bara förstår en.. Det behövs inte så många ord, man bara vet hur den andra känner det. Det behöver inte alls vara någon som man gillar på ett romantiskt sätt.. Det är någon som är som en bästa vän! Min lilla person som sitter där och som alltid kommer vara där, även om personen ifråga vill eller inte, är en riktigt fin vän! Det är en sån vän som det inte spelar någon roll om man bara sitter tyst med, eller om man pratar. De tysta stunderna känns inte jobbiga eller pinsamma. Det är okej.

Just nu vet jag varken ut eller in... Jag vet inte om min fina vän tror något, eller jag vet inte vad.. På sista tiden har jag vart osäker på om allt är okej mellan oss. Om vi växt åt två olika håll, och att vi lät det ske.. Men sen träffades vi och det känndes bra igen. Det kändes som oss. Men nu är jag tillbaka där jag började igen. Jag vet inte om den här underbara vänen kommer att läsa det här eller inte. Jag vet inte om trollet kommer veta att det är just den lilla korven jag snackar om. Det spelar inte så stor roll. Jag behöver inget svar, jag skriver inte det här för att på ett diskret sätt få reda på hur allt är. Jag skriver det här mer som en hyllning. En anonym hyllning till den här hjälten i mitt hjärta!

För den här fina, underbara och fantastiska vännen är faktiskt en hjälte. En människa som flera gången plockat upp mig när jag legat på botten. En såndär liten uffe som bara finns där och stöttar och kramar och tröstar!

Du vet att du betyder. Du vet att jag hoppas vi kommer finnas för varandra föralltid och förevigt. Du vet allt det här som jag har skrivigt. Men jag tänker fortsätta upprepa det så att du ALDRIG har en chans att glömma!

                                                               ♥


Kommentarer
Postat av: Michelle

Detta inlägget gillade jag - speciellt rubriken! Klockren och sann.

2009-11-03 @ 01:57:35

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback