Today is a New day!

Idag har jag vart på IKEA. Ja serrni. Jag brukar ju totalälska att vara där, men idag har hela mitt humör och min attetyd vart helt fuckad! Så jag blev bara arg och irriterad hela tiden. De få sakerna jag skulle titta efter var antingen slut, eller så hade IKEA bestämmt sig för att sluta sälja dom.. Aja. Billigare för min del!

Sen när vi skulle ut till bilen spöregnade det, och jag blev så jävla arg på familjen att jag ville ta bussen hem, men självklart hade jag inte med mig mitt busskort. Så jävla typiskt! Men men det gick ju bra att sitta knäpptyst i bilen också. Ja som ni hör är mitt humör som sagt inte det bästa. Vilket är så tråkigt!

Men men, nu ska jag försöka göra en attitude change och återkomma med ett inte lika bittert inlägg!

Ikväll ska tjejerna ut och feeeesta, men jag är som vanligt en bangare. Aja Yohanna baby skulle inte häller med så jag är inte ensam i alla fall. Men dom kommer ha en as kul kväll känner jag på mig!!

Nu ska jag packa upp mina få saker från IKEA!


Jag vill inte äns skriva något om gårdagen eller varför jag var ledsen eller nått om det alls. Så det här är allt! Idag är en ny dag!!


♥Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

ofta du skriver värsta blödiga inläggen men vågar inte äns förklara och stå för det du skrivit???! FEGT!

2009-10-03 @ 20:35:54

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback