Resedagbok!

Jag har faktiskt skrivigt en liten resedag bok, tyvär väldigt tom på foton eftersom ingen har med sej kamera! Så här kommer dag ett!


Dag 1.
Vi har precis kommit hem till lägenheten!! Resan hit tar ju sån faslig tid!! Speciellt eftersom vi åkte från Skavsta flygplats!! Så dagen har vart full av resor, t-bana, buss, flygplann, buss igen, tåg och spårvagn!! Det ni! Imorse var jag mer än trött. Jag var helt jävla slut! Hanna och jag gick inte och la oss förän vid typ 4 på morgonen, vilket resluterade till att vi snozade alldeles för länge!! Japp en kvart innan vi skulle gå blev det sminkning och den sista packningen! vi är bra lyckade! En samarin för min del och koffein tablett för hennes! Party!

Jag var rätt sliten när vi mötte upp Jessika på centralen, då jag efter tbanan höll på att spy! Jag var inte så fräch kan man säga! Hur som. På bussen ut till skavsta sov jag sedan resan igenom, och när jag vaknade upp var jag en ny, mer taggad, människa! På centralen hade vi käkat våran frukost på golvet i kön till bussen, så för att följa upp den traditionen laddade vi upp med 4 olika tjej tidningar och intog kön vid gaten i sittandes possition!

Att sedan hämta upp nycklarna väl framme i Rotterdam, efter en massa timmar senare och aldeles för få rökpauser för hannas smak, gick ganska enkelt! Hela resan fick oss att uppskatta hemmets soffa så pass mycket att vi körde på en hemma kväll! Vi laddade upp med pizza, vin och ostbricka för att sedan kolla på film resten av kvällen!

Synd att ingen av oss har med oss en kamera, känns som om den här resan kommer förbli o dokumenterad! Så kan det vara!

Nu är det natti tajm, för jag är helt slut! Imorrn blir det förmodligen utgång!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

FIN BLOGG :D haft en bra halloween?

2009-11-01 @ 16:22:48
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback