Oh yeah im on fire!

THANK YOU JESUS!! ÄNTLIGEN ÄR BLOGG.SE INTE SÅ SEGT!!
Hoppas att det inte bara är så under dagen, så att det blir segare på kvällen igen.. aja.
Jag är ju inne Nu, och ska blogga NU.
Så att det inte är lika segt hjälper ju Nu!

Jag har vart uppe med tuppen (typ i alla fall)
Jag har hunnit med att göra ett viktigt samtal
och hunnit skriva 2 artiklar till mitt storyline projekt!
Greeeeeat!

Spotify är idag inställd på spelningslistan Plugg!
Och det är en jävla massa bra musik så jag ska kunna fokusera mig ordentligt!!
Tv är avstängd och jag mailar min handledare för att klura ut när jag ska redovisa mitt projekt!

- Idag planerar jag att göra Storyline halv färdigt.
Skriva de flesta artiklarna i alla fall, och ägna en annan dag till att sätta ihop det och göra finliret!
- Skriva på boken, för OMG det var fanimej inte igår. Hoppas jag hinner med mer än ett kapitel i alla fall!!!!
- Hoppas också att jag kan starta lite smått på en svenska upg som jag inte hunnit med ännu -.-

Så nu håller jag tummarna på att fokusen ska finnas med hela dagen!
Andra mål som inte har med skolan att göra är:
- Ta ett långt jävla bad och dyka ner i boken!! Den har blivigt såå spännande!!
- Fixa naglarna som jag råkade sabba i morrse.
- Tänka på vilka kläder jag ska ha med till Holland, för hinner inte tvätta innan vi drar.
- Plocka undan lite hemma så inte syrran DÖR på mig!!


Syskon kärlek<3

Puss på en stressig dag!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback