Obetydligt, men för din skull!

Ojoj vart ska man börja. Var ju ett par dagar sen man skrev, eller var det bara en dag sen? Aja spela roll.. En komentar från en ilsken Hanna hade i alla fall trillat in såg jag. Ja damen, nu fick du allt smaka på din egen medicin va!! Bittert ja vet!!!

Igår träffade jag först Moster Zimbawe min fina fina snälla vänn som ska återigen följa med mig till läskiga och nedlåtande läkare!! Det tackar vi för! Vi lekte med barnen i parken, mycket mysigt. Lilla Ballerina kusinen valde att sova över vilket alltid är lika mysigt! Jag, Maria, Syrran och Mammi åkte och fikade med mina två andra mostrar!! Väldigt trevligt, för dom är också himmla underbara!!

Natten till idag har ju sugit kan man säga. Jag har inte sovit, har legat och gråtit av smärta, vridit och vänt på mig hela natten! Så idag var jag inte i skolan kan man säga...
Bajs ont fortfarande!!

Mer än så har inte hänt, därav dålig uppdatering. Ibland är det bara bra att jag inte uppdaterar förstår ni. För det jag har att säga är det sällan någon vill höra när det är så obetydligt.

criminal minds, Mycket läskigt!!

Kommentarer
Postat av: hanna

åh tack älskling! tycker inte om att inte höra av från dig. jag tycker du ska blogga jämt och ständit!

2009-10-08 @ 23:45:13

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback