Lugn i bullen!

Vad ska man säga. Det är nu 4de dagen med tjejerna hemma i holland. Vi har haft himla trevligt, och ikväll ska det ut och klubbas. Ialla fall för de resterande två. Lilla jag blir hemma, eftersom jag har turen att ha njursten :( jaja vad ska man göra åt saken? go cry liksom!

Vi har lyckats hitta den mest fantastiska mascaran någonsin!!! Den är UNDERBAR mina vänner! Synd att märket inte finns i sverige!!! Vi alla tre blev minst sagt chokade när Hanna visade upp sina flirtiga fransar! Galet! Den ska sannerligen införskaffas innan jag åker tillbaka hem till gethot!

Att vara hemma i Rotterdam är inte riktigt samma sak. Nej här är saker mer moget, sofistikerat och party! Visst vore livet annorlunda om man bodde här, vilket faktiskt var min plan en gång i tiden. Men mitt liv är ju inte allt för illa, att bo med syrran är väldigt mysigt faktiskt!

SAKNAR DEJ BÄSTIS!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback