"Kalas är ju ett roligt ord"

Helgen asså. KALASBRA! Ja det var en sån helg man behöver helt enkelt!! På fredagen drog jag och min älskade Hanna ut till min Pappi på landet. Efter två timmars sminkning och grejer begav vi oss till Tim som fyllde 18 år! Jag kan ju inte riktigt tala för fröken Hanna men Jag hade i alla fall KUL! Fick ju träffa min käre bästis Eric Bubben!!! Jag tänker inte äns försöka beskriva kvällen mer än det roligaste citatet på hela kvällen "Dom hade sex i duchen med mig tröjja!!!!" som Hanna skrekt förskräkt :P

Idag har jag shoppat ett par fiiiina skor och en fiiiin tröja/tunika!


Glöm mit bitchiga face,,,

Skorna är höga och fina och prefekta och tröjan är mycket fin den med!!

Kommentarer
Postat av: HAMPAN

gaaah, you are so goregeous!

2009-10-20 @ 23:22:19
Postat av: haanna

orka vara överdrivet snygg också -.-

2009-10-21 @ 15:50:44

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback