Just not a very good day...

Hej, har inte bloggat på hela dagen, främst för att jag inte haft något alls att berätta. Legat hemma i sängen och gråtit av smärta och lite annat och sovit om vart annat. Har jag nämt tidigare hur underbart det är med njursten och gallsten??

Whatever, det där med att ignorera gick inte så bra. Det trissta är ju att man inte kan göra nått. Varken vara i skolan, träffa vänner eller plugga hemma. Vissa stunder går det bättre andra inte.

Jag är sjuukt sugen på sushi!! Jag har tänkt på det sen i onsdags! Vill   Ha   Nu!

Jag funderar på det här med luggen, de var najs när jag hade längre hår men är tveksam nu. Plus två sötface människor på industrivägen har ju klippt lugg nu. Ja vi får se. Ytterst tveksam som sagt!


Okej jag vet tråkigt inlägg!! Men jag har ju inte gjort något idag Remember!!!

Har faktiskt hållt mig borta från datan sen vid halv ett skulle jag tro, har bara sovit...

Nu ska familjen beställa mat. Det är inte ett dugg jobbigt att försöka låtabli fet mat när andra sitter och smaskar på det!!!!!!! Det känns som hyckleri när man får höra era åsikter "du gör ju inget för att försöka" "Du försöker ju inte änns!"... Om vissa skulle vara liiiiiiiite mer stödjande istället för allmänt tjocka så skulle det kannske vara lättare.... Man har ju svårt att ta er på allvar om man säger så :O Just nu önskar jag att jag var hos pappa, vet inte om stödjet skulle vara bättre där, men jag skulle i alla fall känna mig lugnare tror jag...
Ja jag är lite sadface idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback