Just an other Looser!

När man gör något man inte vill berätta för sina föräldrar så vet man att det är något dålig. Det har folk sagt till mig massor av gånger i mitt 17 års långa liv. Men är det verkligen sant. Det är väl snarare så att man gör något som ens föräldrar tycker är dåligt. Det behöver väl inte nödvändigtvis vara något dåligt.. Eller?
Jo visst, när man inte vill säga det till dom så är chansen större att det är något dåligt, men det behöver inte vara det. Eller är jag ute och cyklar? Det tåls att tänka på...

Och nej jag har inte gjort något galet.. Jag bara sitter och tänker för mig själv i väntan på HanniBby. Ja jag ansåg att det var säkrast om fröken sov hos mig, så jag veeet att hon kommer upp i tid ^^

Ifall någon på denna planet har missat det så ska jag till Holland i morgon med älskade Hanna & Jessika!!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback