Jag är en sucker för shopping!

Ja det är återigen bevisat att jag råkar ha lite av ett shopping beroende! Jag skulle åka och möta syrran i Kisa, för att handla hem lite mat (närmare bestämt Ägg, Ost, Mjölk och Potatis!).
Innan vi handlade maten så tänkte jag väldigt oskyldigt att vi kunde ju passa på att kika runt i butiker lite. Sagt och gjort. Men det blev inte så oskyldigt som stackars jag tänkte!!
Nej, förutom att vi latmaskar faktiskt käkade där, kom jag hem med en klänning ny hårfärg och en fin tröjja/blus. Vaaaaaa? Hur gick det här till?!?
Jaja, never mind, shopping är ju som sagt mitt liv! Haha!
Allt i "matväg" vi fick med oss hem var shampo och balsam ^^

Tyvär är Blogg.se så överdrivet segt att jag inte får upp några bilder -.-
Så folket som älskar mig och ska få stå ut med mig var och vareviga dag i skolan (ja efterlovet i alla fall) kommer sannerligen få se mina nyinköpa saker. Och brudarna jag ska till HOLLAND med om ett par dagar kommer få se dessa fynd då :D
Kanske de kmr upp bilder senare om de funkar!!
Nu ska jag nog färga mitt hår! Shuppa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback