Friends

Shuppa!
Har nu satt på den underbara serien vänner! Japp big fan här borta! Är ju faktiskt uppväxt med serien, då min mammi har följt den sen 94, ja redan då satt hon och spelade in varje avsnitt på vår dåliga video i vår lilla etta i norrtälje! Det är ett sånt band jag kikar på nu. Ett gammalt inspelat, som knastrar och rycker i bilden. Men vafan, de är ju lite charmit de med! När mammi köpte hela completta serien så fick ju jag de flesta banden, oturligt nog hamnade de flesta hos MrSopor.. Men ett par stycken har jag ju i alla fall :P så töntigt för jag kan ju alla avsnitt utantill typ :P


Bitchlooken är ju min grej som vi alla minns sen 8an! Rigth!!

Nu ska lille jag försöka sussa!!
Myspyskväll♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback