Ett två tre, på det fjärde ska det ske!!

Aloha!
Känner att det går utför för mig. Ja allt som en gång var bra har försämrats med mig.
Jag har inte precis förstärkt mina fina egenskaper utan snarare plockat fram de sidor jag inte gillar.
Min hälsa, jag har alltid "tagit hand om mig" och vägrat ta huvudvärks tabletter och annat. Tycker själv att det effektivaste är att lägga sig och vila och dricka en massa vatten! Nu sitter jag här med njursten, gallsten och en massiv huvudvärk och "tigger" smärtstillande av läkaren!
Mina tänder, åt helvette! Jag var alltid den som fick beröm av tandläkaren, nu är det ju en annan historia..
Min psykiska hälsa, nej den är inget att hänga i julgranen precis..
Min hy, Oh Jesus!! Illa Illa Illa!

Men jag ska försöka rycka upp mig och se till att allt löser sig! Ja nu ska jag se till att reda ut det jävla garnystan jag sitter i!! Fast inte idag, och inte i morgon. Jag börjar på fredag.. Ja då hinner jag samla stycka och lägga mycket av det psykiska bakom mig. Ja, jag hoppas det i alla fall!

Just nu när jag pluggar hemifrån har jag mycket tid att tänka, därav min lilla analys på mig själv. :P
Nu ska jag sova, för ögonen är fett tunga vill jag lova!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback