Uppdatering!

Oh my lordi!!
Laäkaren idag, FETT Brutalt, men what to do! Det var ju så jävla coolt samtidigt!!
Känndes som om jag hade feber och kissade på mig,, hur coolt är inte det!
Nej okej, intern skämt! Glöm de :P

Mer då..., Asså min syrra har bloggat om min telefonskräck, mosters rädsla för att hicka i 65 år och min tandläkartid.. Så folket som vill kika in det underhållande inlägget: Enjoy!! Det är sara under mina länkar!

Nu är det pågång! Vi drar, på lovet, då sticker vi och har det UNDERBART i Holland!! Suckers på alla dom som inte kommer spendera deras tid med oss!!


PAIN!! jag dricker nu 2 liter vatten per dag... Mina stenar Bby, Littel J, Göra, Sören och Mårten (njurstenarna som en polare har döpt) gillar inte det. Nej dessa små rackare rör på sig för fult och smärtan är så jävla olidlig! APONT!! Måste fan ringa och be om smärtstillande för voltaren, ipren och alvedon kan slänga sig i väggen, hjälper inte ett skit!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback